dinsdag 7 april 2015

Wat een week: Mijn eerste downline, verbouwen en lammetjes!!!

Afgelopen week was een week met veel druktes.
De Sale-A-Bration liep op het einde. Het was weer een geslaagde periode met leuke Sale-A-Bration producten, veel verkoop en als klap op de vuurpijl: mijn eerste downline!!

Ja, vorige week heeft Francien Sinke zich via mij aangesloten bij Stamin'Up! .
Francien, welkom in ons team! Ik wens je heel veel succes en vooral plezier met Stampin'Up! .
Maar dat gaat vast lukken, want ze is erg creatief en maakt mooie projecten.

Wil jij je ook aansluiten bij ons (het is echt heel leuk en gezellig!), neem dan contact met me op:
ing.oudijk@planet.nl
Voor diegene die de stap wilt wagen is er niet alleen het mooie, zelf samen te stellen,  'starter kit',
maar je ontvangt ook van mij een verrassingspakket ter waarde van ong. € 50,00  !!
Is dat niet leuk? Meld je vandaag nog aan en geniet van al het mooie dat Stampin'Up! te bieden heeft!

Daarnaast is er begonnen met het verbouwen van mijn workshopruimte.
Ik had al een erg gezellige ruimte, maar deze wordt nóg mooier en groter.
De muur is eruit gegaan en wordt een stukje opgeschoven!
Hierdoor kan ik straks aan grotere groepen workshops geven (tot 12 personen) en ook wil ik meer kinderfeestjes gaan begeleiden.

Voorlopig kan ik dus even geen workshops geven. Maar ik hou jullie op de hoogte!

 


En natuurlijk de schapen..... Ook die hielden ons bezig.
Alle dames , op één na, hebben gelamd.
De lammetjes groeien erg hard en springen vrolijk rond.
Als het zonnige weer een poosje aanhoudt, kunnen ze snel naar buiten.
Welkom Lente!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten