dinsdag 9 juni 2015

'You've Got This' , nieuw set van Stampin'Up!

'You've Got This' is één van de nieuwe sets van Stampin'Up!
Eerst dacht ik: ik heb eigenlijk al wat bloemen, zal ik ook iets met deze gaan doen....?
Maar bij de laatste bijeenkomst van Stampin'Up! in Duiven een paar weken geleden, was ik 'om'!

Er werd toen een hele mooie kaart gemaakt met dit set.
De stempel is op vellum afgedrukt. Hierdoor krijgt het een zachte uitstraling.

Ik heb het als volgt gedaan:
Eerst heb ik de bloem met VersaMark afgedrukt en witte embossingpoeder erover gestrooid.
Met de Heattool verwarmd, zodat de poeder smelt.
Aan de achterkant heb ik de afbeelding ingekleurd met de blenderpen.
Een hele leuke inkleur-techniek.

De tekst is van hout. Het is één van de nieuwe embellishments van Stampin'Up!
(Expressions Natural Elements)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten