woensdag 9 september 2015

'Thankful Forest Friends' en de 'Square Pillow Box Thinlits' van Stampin'Up!

'Bosfiguurtjes' vind ik altijd erg lieflijk!

Op blz. 43 van de najaarscatalogus staat een heel leuk setje stempels, met lieve dieren en sierlijke teksten: 'Thankful Forest Friends'.

En op blz. 41 staat de 'Square Pillow Box Thinlits'. Hiermee kun je met de Big Shot een Pillow-doosje uitsnijden.
Maar op diezelfde bladzijde, staat een ander leuk idee, namelijk een half doosje met daarin een kaarten-set.
Dit idee heb ik gebruikt bij mijn herfst kaartjes hieronder.

Zowel het doosje als de kaartjes hebben een  boom-reliëf. Dit is gedaan met de 'Woodland Textured Impressions Embossing folder'.


 
 
De houten blaadjes had ik nog liggen. Ze zijn niet allemaal van Stampin'Up!
Ik heb er wat druppeltjes 'Crystal Effects' op gedaan. Dan lijken het net regendruppels.


2 opmerkingen:

  1. I love what you did with this card! I would love to share this on my blog for 'My Crafty Friends Monday' (a round up of amazing cards from amazing stampers!)! Please let me know if you would prefer that I didn't share it (of course I give you credit and link back to your blog!).
    Inky Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Josee Smuck,
    I am very honored! Of course you can!
    Thank you for your lovely comments.
    Greetings, Ingrid Oudijk

    BeantwoordenVerwijderen