vrijdag 19 februari 2016

4 Nieuwe workshops!

Ik heb 4 nieuwe workshops verzonnen!
(en de extra workshop van het 'gevulde theemapje' op 23 februari, is er ook nog!)

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
Opgeven kan via ing.oudijk@planet.nl

Zie je een leuke workshop, maar kan je niet op die datum?
Laat het gerust weten. Ik kan altijd, bij genoeg animo, een tweede datum plannen.

En als je zelf een groepje van minimaal 3 personen kan vormen, dan zoeken we samen naar een geschikte datum/tijd. Zowel 's avonds als overdag is dat mogelijk.

Ook personen uit België zijn van harte welkom!
Ik woon nét over de grens, in Zeeland!


De onderstaande workshops zijn allemaal van 20.00-22.00 uur.

2 maart: 'Voorjaarskaart met doosje'
 
8 maart: 'Kleurig melkpakje'
 
16 maart: 'Romantische kaarten'
 
21 maart: 'Paasmandje met mini-kaartjes'
 
 
23 februari: 'Gevuld Theemapje'
 
Klik voor meer informatie over deze workshops op het tabje 'Workshops', bovenaan mijn blog!
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten