dinsdag 17 mei 2016

Creatief weekje!

Vorige week was weer een heerlijk creatief weekje!

Op woensdag hadden we het feestje van Eline.
Omdat ze in eerste instantie geen goed weer opgaven, had ik zowel een binnen- als buitenprogramma verzonnen.

Maar we hadden prachtig weer.
Dus eerst heerlijk buiten gespeeld met bellenblaas, tennisrackets, vliegers, ballen en waterballonnen.
Maar daarna vonden de kinderen het toch nog wel leuk om het binnenprogramma te doen.
Dat werd Bingo en knutselen.
Hier de mooie resultaten van het knutselproject: een vrolijk vogelhuisje!

 



Zijn ze niet prachtig?

Zaterdag heb ik de workshop 'goed gevuld theemapje' gegeven.
De deelnemende dames waren weer gezellig bezig. Dank je wel voor jullie aanwezigheid!
Hier de mooie resultaten:




En ik heb vorige week al wat nieuwe spulletjes uit de komende catalogus besteld en ontvangen.....
Oooooo, wat zijn die leuk!
Daar heb ik de afgelopen dagen lekker mee kunnen spelen.

Nieuwsgierig????? Houdt mijn blog in de gaten. Ik zal er regelmatig wat op zetten.
En wil je de mooie, nieuwe spulletjes in het echt zien?
Kom dan op 10 of 11 juni een kijkje in mijn workshop ruimte nemen.
Binnenkort meer info hierover.

Wil je mijn nieuwsbrief ontvangen?
Mail dan naar:  ing.oudijk@planet.nl
Zo ben je als eerste op de hoogte van nieuwe workshops, nieuwtjes van mij of van Stampin'Up!

Tot snel!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten