maandag 30 mei 2016

Nieuwe catalogus in aantocht: FEESTJE!!!

Bijna 1 juni!! We mogen dan uit de nieuwe catalogus bestellen!!
Er staan prachtige nieuwe producten in.
Vele mooie stempelsets, heel veel mooie snijmallen, de nieuwe ‘in color’ kleuren enz.
Om dit te vieren, geef ik een Catalogus-Feestje!
Lees onderstaande info goed door. Vooral het gedeelte, over wat je kunt verwachten!!!
              
Wanneer:
Vrijdag 10 juni van 9.30-11.30 uur            
én
Zaterdag 11 juni van 10.00 uur-12.00 uur
Waar:
In mijn workshopruimte, Westhofweg 12 , Rilland
Wat kun je verwachten:
- Uiteraard de nieuwe catalogus inkijken en vele nieuwe producten zien!
- Voorbeelden bekijken, gemaakt met de nieuwe producten.
- Alle vragen die je hebt, kun je stellen.
- Klanten die regelmatig in 2016 bij mij besteld hebben, krijgen een gratis catalogus.
- Heb je (nog) niet bij mij besteld, maar heb je wel interesse in de catalogus, dan kost deze € 3,00 .
  Mocht je binnen 3 maanden een bestelling doen van € 40,00 of meer, dan krijg je dit bedrag terug!
- Voor iedereen ligt er ook een info-pakketje klaar.
  Hierin zit onder andere: een couponvel met voor elke maand een leuke aanbieding,  info over een ‘workshop-party’, info over ‘workshop aanbieding’, info ‘half-pak bestellen’ ,
  flyers van de Nederlandse stempelsets enz.
  (De eerste coupon voor juni is goed voor 10% korting op stempels en ponsen!)
- De nieuwe workshops zijn te zien en je kunt je hiervoor inschrijven.
- En ja..........., er zijn dus ook heel veel stempels en andere producten niet meegegaan naar de nieuwe catalogus....
  Ik ben daarom door mijn stempels, ponsen en andere producten gegaan en ik hou dan ook een opruiming!
  Vele producten, die niet meer te krijgen zijn, kun je nu met korting overnemen. Een groot gedeelte van de stempels zijn weinig gebruikt!
- Iedereen die mee doet aan de verzamelbestelling van 15 juni, krijgt ook nog eens een lootje.
   Misschien win je hiermee wel een leuk stempelset, inkpad of verrassingspakketje!
   (er zijn diverse prijsjes te winnen)
-En dit alles onder het genot van een bakje koffie/thee, limonade en iets lekkers te snoepen!
Wil je ook komen?
Laat het dan even weten! En neem gerust een vriendin, buurvrouw, moeder, zus mee!
En als je een catalogus wilt hebben, laat dat dan ook even weten, want dan zorg ik ervoor dat er een voor je gereserveerd is!
Op 1 juni zet ik de catalogus ook online op mijn blog.
Dan kunnen jullie al een kijkje nemen!
Liever vóór 10 of 11 juni al een papieren catalogus, om lekker in te neuzen???
Kom ‘m dan voor die tijd bij mij ophalen!
Wil je nog iets uit de oude catalogus?
Laat het dan vandaag of morgen nog weten, dan kan ik het nog bestellen voor je!
(Let op: bestel gelijk nog cardstock, deze wordt duurder! En alle bundels die nu nog te krijgen zijn, staan er in de nieuwe niet meer in! Dus bestel die, nu het nog kan!!!)
Ik reken dan wel verzendkosten:
€   0,00 - € 45,00 bestelbedrag =  € 5,95  verzendkosten
€ 45,00 - € 75,00 bestelbedrag =  € 3,50  verzendkosten
€ 75,00 bestelbedrag of meer is vrij van verzendkosten

Ik hoop jullie te mogen ontvangen op 10 of 11 juni!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten