donderdag 19 mei 2016

Nog een kaartje met de Hostess-set 'Love You Lots' in combinatie met 'Wondrous Wreath'

Hier een heel ander kaartje met de Hostess-set  'Love You Lots'.

Ik heb de afbeelding eerst bewerkt met koperkleurige embossing-poeder.
Ook dit is een nieuw product, dat in de komende catalogus staat.

Eerst stempel je de afdruk met VersaMark inkt (plakt) , dan strooi je er 'Copper Emboss Powder' over.
Hierna verhit je het met de Heattool. Het poeder smelt heel mooi en de afbeelding is hierna glimmend, koperkleurig.
Ik heb de egeltjes ingekleurd met behulp van de 'Wink of Stella Glitter Brush clear' en inkt.

Daarna heb ik de egeltjes-afdruk afgedekt (masker) en de krans uit de set 'Wondrous Wreath' erover gestempeld. Dit set staat bij de kerst-stempels, maar ik gebruik deze voor allerlei gelegenheden. (voorjaars-, najaars-, kerstkrans, achtergronden enz.)
Deze gaat mee naar de volgende catalogus!






Hostess-sets zijn alleen te krijgen bij een workshop-party, zie tab boven aan mijn blog 'workshop-party'.
 http://stamp-ing.blogspot.nl/p/workshop-party.html


Óf bestel je zelf voor € 200,00 of meer bij mij, dan mag je € 20,00 gratis producten uitzoeken!
(10% van je bestelde bedrag. Dus bijv. € 25,00 gratis bij € 250,00 aan bestelling).
Je mag dan uit alle lopende producten kiezen én uit de Hostess-sets achter in de catalogus!

TIP: verzamel bestellingen van vriendinnen bij elkaar om aan € 200,00 te komen! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten