donderdag 22 september 2016

Mijn favourieten uit de Stampin'Up! seizoenscatalogus: 'Cookie Cutter Christmas' en 'Santa's Sleigh'

In de nieuwe seizoenscatalogus van Stampin'Up! staan weer prachtige producten.
Mijn oog viel gelijk op de 'Cookie Cutter Christmas'.
Een erg leuk set, met leuke (kerst-) figuurtjes:
Een Eskimo, kerstmannetje, hertenkopje, kerstkoekje en een beertje.
Goed te gebruiken voor kerst- en winterprojecten, maar zeker het beertje is natuurlijk ook voor andere projecten te gebruiken. Dit set stempels is ook te combineren met de 'Cookie Cutter Builder Punch'. Zo pons je gemakkelijk en snel het figuurtje uit.
Samen in een leuke bundel!

Er is nog een hele mooie bundel:
'Santa's Sleigh' stempelset,  met de prachtige 'Santa's Sleigh Thinlits Dies'.
Ik ben gek op hertjes....
De hertjes kun je stempelen en dan met de Thinlits en de Big Shot uitsnijden.
Maar eerst stempelen hoeft niet perse. Je kunt met de hertjes-mal ook direct uit (b.v. bruin) cardstock snijden. Dan ziet deze er ook schattig uit. (Ik zal dat in een later project laten zien).

Deze twee super leuke sets/bundels heb ik nu samen gebruikt, bij de onderstaande 'Tri-Fold' kaart.







Het idee van de kaart-vorm (Tri-Fold card)  komt van Patty Bennett :
http://www.pattystamps.com/pattys_stamping_spot/2015/11/tri-fold-snowflake-card.html




Geen opmerkingen:

Een reactie posten