woensdag 4 januari 2017

Start Sale-A-Bration en voorjaars-catalogus van Stampin'Up!

Vanaf vandaag mag er uit de mooie, nieuwe voorjaars-catalogus besteld worden!
En ook de Sale-A-Bration gaat van start.
Dat betekend dat je bij elke € 60,00 die je besteed, een gratis product uit de S-A-B folder mag kiezen!

a.s. Zaterdag 7 januari, is er een verzamelbestelling.
Graag bij het doorgeven van je bestelling, de bestelnummers melden met korte omschrijving. Dat kan via mail: ing.oudijk@planet.nl
De betaling van je bestelling moet wel vóór 7 januari bij mij binnen zijn. (wacht met betalen, op de bevestiging)
Meestal kan de bestelling binnen een week bij mij afgehaald worden.
Op deze manier heeft u bij een verzamelbestelling geen verzendkosten.

Bestellingen die ik moet opsturen, hebben wel verzendkosten:
€   0,00 - € 45,00 bestelbedrag =  € 5,95  verzendkosten
€ 45,00 - € 75,00 bestelbedrag =  € 3,50  verzendkosten
€ 75,00 bestelbedrag of meer is vrij van verzendkosten
Bestellen kan natuurlijk altijd, ook buiten een verzamelbestelling om.
Voor deze bestellingen hanteer ik ook de bovenstaande verzendkosten.


Klik aan de rechterkant van mijn blog op de afbeelding van de catalogus, voor de online versie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten