donderdag 9 februari 2017

Ouder/kind workshop was weer een succes! 'Home Sweet Home Thinlits Dies' en 'Basket Bunch' Stampin'Up!

Gisterenmiddag heb ik weer een ouder/kind workshop gegeven.
7 kinderen met hun mama's hebben een huisje gemaakt voor twee haasjes/konijntjes.
Er zit een lichtje in de huisjes, dus 's avonds in de kamertjes van de kinderen, is het nu een gezellige boel!

Het was weer erg leuk. Dank jullie wel voor jullie aanwezigheid!

Hieronder de prachtige resultaten.










Deze ouder/kind workshop geef ik volgende week woensdagmiddag nog een keer.
Ook deze zit al vol. Ik heb er zin in!

De snijmal van het huisje 'Home Seet Home Dies', stond in de afgelopen najaarscatalogus.
Heel veel uit die catalogus is niet meer te leveren, maar deze snijmallen wel!!!!

Mocht je interesse hebben in de producten van Stampin'Up! waar ik mee werk, neem dan contact met mij op: ing.oudijk@planet.nl
Ik geef workshops, maar ik kan ook alle materialen leveren.



1 opmerking: