donderdag 21 september 2017

Mannenkaarten met 'Nailed It', 'Hexagons 3D Dynamic Textured Impressions Embossing Folder', Stampin'Up!

Vandaag een 'oudje':  'Nailed It' van Stampin'Up!
Dit leuke set stond van het voorjaar in de catalogus en is helaas niet meeverhuisd naar de hoofdcatalogus.
Dit set is dus ook niet meer te bestellen.
Ik heb deze nog wel in mijn collectie, omdat ik vind dat je er leuke kaarten voor mannen mee kunt maken.

De  'Hexagons Dynamic Textured Impressions Embossing Folder' die ik hierbij hebt gebruikt, is nog wel te bestellen.
Dit is een ander soort embossing folder dan we gewent zijn. Deze is dikker en geeft een dieper reliëf.
Hij kan gewoon door de Big Shot, alleen op een andere wijze. Voor het beste resultaat, spuit je het cardstock een beetje nat met bv een plantenspuit, voordat het door de Big Shot gaat.

Stampin'Up! heeft nu ook andere '3D Dynamic Textured Impressions Embossing Folders' in de collectie, zie pagina 211 van de hoofdcatalogus.
Ze zijn allemaal buitengewoon mooi!








Ik heb geen tekst erop gezet.
Hierdoor zijn ze te gebruiken als felicitatie voor een man, als 'klus' kaart voor iemand die gaat verhuizen, of om iemand te bedanken voor een klus-opdracht enz.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten