maandag 13 november 2017

OnStage Utrecht! Swap met 'Decemberlabels' en 'Father Christmas'

Zaterdag ben ik naar OnStage in Utrecht geweest.
Nu hoor ik mensen  zich afvragen: Wat is dat?
Tijdens een OnStage evenement , krijgen we veel informatie van Stampin'Up!
De nieuwe voorjaarscatalogus krijgen we in handen, we ontmoeten veel nieuwe mensen en lieve collega's, we ruilen swaps enz.
Nu hoor ik gelijk de volgende vraag: swaps?

Een swap, is een kleinigheidje die je maakt voor de andere aanwezigen.
Je ruilt als het ware je kleinigheidje, tegen die van de ander.
Zo heb je na zo'n gezellige dag, ook nog eens een heleboel leuke voorbeeldjes, waar je inspiratie uit kan halen!

Hieronder mijn swap.
Ik had er niet zo veel gemaakt door tijdgebrek, maar kon het toch ook weer niet laten!
Mijn bedoeling met mijn swap was: kijk of je combinaties van verschillende stempelsets kunt maken.

Ik kreeg dan ook een paar keer te horen: 'De stempel van de zak, komt toch niet van Stampin'Up! ??'
Maar, jawel hoor! Het komt uit een kerst-stempelset en wel: 'Father Christmas'.

Toen ik de Sinterklaas stempels uit de set 'Decemberlabels' zag, dacht ik gelijk aan de combinatie met de jute zak van 'Father Christmas'!



 Ik voelde me net in een Chocolaterie!
Even een lekkere Sint-traktatie erbij stoppen.



Nu heb ik later nog wat 'High-lights' aangebracht met de witte watercolor pencil. (zonder water)

















Deze zonder witte potlood...........................................................................................  deze mét!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten